Friday, December 4, 2009

Orvosi egyetem, begyetem...

Nekunk is megvannak a beszedhibas, a perverz, a bekepzelt,a szadista es a nadszal hangu, valamint a dogos kinezetu tanarjaink mint minden mas egyetemnek. Ugyanugy vannak unalmas orak, amikrol nagyreszt el is lehet logni; aki nagyon akar meg tud bukni itt is, gyakran az is aki nagyon nem akar.
A kulonbseg, mas egyetemekhez kepest, talan abban rejlik, hogy itt legtobb tantargyat komolyan vesznek (a tanarok mindenkepp), igy ha tenleg akarsz kezdeni valami hasznosat magaddal, hat lehet. Meg szerencsetlen infotanarunk is oly becsuletesen magyarazza az elmeleti informatikat, nem torodve azzal, hogy az oran senki nem figyel, mindenki beszel, nemellyek elott laptop, fulukben fulhallgato. Megis, akar egy jo profeta, sosem eroszakos, kerdorevono, bosszuallo (talan majd vizsgan).
Tortenelem oran sem figyelnenek oda sokan (kora reggel 8 oratol ), ha nem nezne ki a tanarno olyan joool :D
Masreszt az egyetem kello nagysagu, jol felszerelt, leszamitva talan par idotmult biofizikai ezkozt. A tornaterem nemzetkozi szinten megallja a helyet, ami nagyon motivalna ha tornaorakoteles lennek. Van vivoklubb, es edzoterem is.
Penzugyileg jol allhat az egyetem, legalabbis sokat dobnak a helyzeten a kulfoldi diakok, akik minden masodik evben egy autot hagyhatnak az egyetem udvaran, vagy legalabbis annak megfelelo osszeget, tandijj gyanant. Ha jol fizetnek hadd jojjenek :)
Nagyjabol ez az elso benyomasom, az elso feleev vege fele; az evfolyamtarsakrol es felsobbeves orvosisokrol majd kesobb ;)

No comments:

Post a Comment